Ons 25 jarig huwelijk, onze gezinsreis Azie! - Reisverslagen van Jacky, Rieuwert, Rianne, Marlot en Laurien Lub - WaarBenJij.nu Ons 25 jarig huwelijk, onze gezinsreis Azie! - Reisverslagen van Jacky, Rieuwert, Rianne, Marlot en Laurien Lub - WaarBenJij.nu

Ons 25 jarig huwelijk, onze gezinsreis Azie!

Al jaren heb ik de wens graag een verre reis te willen maken met onze kinderen als wij 25 jaar getrouwd zijn als de (financiele)omstandigheden dit toe laten. Dit leek me een fantastisch mooie herinnering voor later i.p.v een duur feest in een accomodatie waar jezelf vaak niet heel veel van mee krijgt...... Wat ben ik blij dat de tickets vorig jaar geboekt zijn en dat de datum vast staat. Ik ben ook heel blij dat de meiden het alledrie geweldig vinden, niet onbelangrijk want voor "hetzelfde geld" wilden ze niet eens met ons op stap!! We vliegen op vrijdag 23 april naar Bangkok en verblijven dan eerst 1 nacht in (men zegt) luxe hotel daar. Dit is het enige wat vast staat daarna zien we het wel, "go with the flow", zoals dat zo mooi heet. Wel gaan we een keer met elkaar zitten om in ieder geval te bepalen wat we onderweg willen zien om zo niet het risico te hebben om iets over te slaan. Over het algemeen wil je vooruit en wil je niet weer terug naar een plaats waar je al geweest bent. De bedoeling is dat we vanuit Bangkok richting Cambodja gaan (Angkor Wat) door naar Vietnam , Laos en weer terug via Thailand. We zullen ons verplaatsen via trein/bus/boot en misschien nog met een binnenlandse vlucht. We zien wel....... Wekelijks zeggen we tegen elkaar er zoveel zin in te hebben en dat stemt me al zeer tevreden. De vaccinaties zijn al binnen en ook de recepten tegen Malaria liggen al klaar. Straks gaan we ons verdiepen in de visa, ik geloof dat we voor ieder land er 1 nodig hebben dus dat wordt nog leuk.
Nog 67 dagen, het aftellen is begonnen!!